Film

Eftersom vi har bredbandsbolaget fick vi ju en voddler invite. Så nu sitter Peter och Charlie och tittar på Alice i underlandet. Bra på det sättet då vi inte har så många barnfilmer. Iofs tror jag inte Charlie behöver se så mkt på TV, men det är skön avkoppling att sitta ned vid TVn och är det då barnfilmer behöver man ju inte oroa sig för att Charlie ser.

Potatis var inge kul idag, tror inte han tyckte om smaken. Han hulkade sig. Får se om det blir lika imorgon. Kan ju faktiskt vara så att han inte tycker om.

Kommentarer
Postat av: Lindah

Jag är grymt avis på att ni har voddler. Om ni någongång får dela ut invites, tänk på mig. jag vill ha :-)

2009-11-09 @ 14:12:32
URL: http://www.grodfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0