Dumma baconsnuva

Trött jag blir på den här baconsnuvan. för nu kör dom ju vaccinering på alla barn på vårdcentralen i skoghall, det betyder att det inte finns någon på BVC. Jag hade liksom bara en liten fråga om Charlies hosta, men eftersom hon inte var där och jag inte ville vänta till måndag fick jag ju ringa 1177, kändes som en för liten fråga att ställa där, men va fan.

Visst jag förstår att alla måste vaccineras, men en sköterska skulle faktiskt kunna ha telefontid 45 minuter om dagen. Tycker ännu mindre om att vi snart måste ta ställning till om vi ska vaccinera Charlie. efter jul får ju han antagligen vaccineras om vi vill. Men då är den stora frågan; vill vi? han inte pratat med Peter om det för det känts så långt bort, men han är ju snart 5 månader, då är det bara en månad kvar... Nej usch, sånt här orkar jag inte tänka på. Inte på morgonen iaf :-P

Hade ju tänkt att vaccinera mig, men det känns som att sjukdommen kommer vara borta lagom till att det är dags för oss vuxna att få vaccin. Men jag tycker det är bra att dom tar barnen först, dom är ju trots allt får framtid :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0