Babycafé

Nu har jag varit på babycafé, det var roligt som alltid. Lite nya bebisar var det där :-D Sen slipper jag att laga mat idag tydligen för vi bjöd grannen på mat idag så då bjuder han tillbaka. Det tackar vi för :-D Vi tackar dock inte för att jag bor på tredje våningen och vagnen förvaras i bilen. Ur med Charlie ur vagnen, lägga honom i baksätet, montera isär barnvagnen in med den i bagaget, bär en sovande Charlie, en Pekåskasse och en skötväska upp för tre trappor. Men lite ska man ju träna också :-D

Fick mig en liten promenad också, behövdes mjölk och eftersom jag ändå var till babycafét gick jag till Pekås för att köpa mjölk eftersom dom har 1½ liters milko. Sen kom jag på att Charlie behövde gröt, den har dom bara på ICA så jag fick gå dit också :-D Bra med motion :-D

Det var allt för nu :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0